Lecture Understanding business (10/e): Chapter 13 - William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh

Chia sẻ: 4584125 4584125 | Ngày: | Loại File: PPT | Số trang:34

0
32
lượt xem
5
download

Lecture Understanding business (10/e): Chapter 13 - William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh

Mô tả tài liệu
  Download Vui lòng tải xuống để xem tài liệu đầy đủ

Chapter 13 - Marketing: Helping buyers buy. This chapter include objectives: Define marketing, and apply the marketing concept to both for-profit and nonprofit organizations; describe the four p’s of marketing; summarize the marketing research process; show how marketers use environmental scanning to learn about the changing marketing environment;…

Chủ đề:
Lưu

Nội dung Text: Lecture Understanding business (10/e): Chapter 13 - William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh

CÓ THỂ BẠN MUỐN DOWNLOAD

Đồng bộ tài khoản