Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Marketing - Bán hàng
10 trang
33 lượt xem
3
0

Impact of demographic differences and other factors on impulse buying

This study gives a view of the factors that affect various behaviour related aspects that leads to impulse buying. It also discusses about the variation in impulse buying behaviour due to demographic differences.

guineverehuynh
20/06/2020
Behaviour related aspectsImpulse buying behaviourDevelopment of research frameworkChi sq testIn- store Advertising
Share
/
10
Có thể bạn quan tâm
Impact of socio demographic factors influence on beneficiaries of Jansuraksha schemes
Impact of socio demographic factors influence on beneficiaries of Jansuraksha schemes
8 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015