Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Luận Văn - Báo Cáo »
Thạc sĩ - Tiến sĩ - Cao học
273 trang
12 lượt xem
4
0

Master's thesis of Business: Major factors contributing to marketing success in the Australian corporate finance market

This thesis investigated the major factors contributing to marketing success, as measured by average annual Return on Shareholders Funds, within the Australian corporate finance market, during the period 1983 to 1987. The study's findings are based on the analysis of the responses to a detailed mail questionnaire, and several follow-up in-depth interviews. The questionnaire was mailed to nearly five hundred of the most senior executives working in the corporate finance market in late 1987.

runthenight07
01/03/2023
Share
/
273
Có thể bạn quan tâm
The relationship between gamification marketing and gen Z sustainable decision: Role of customer experience
The relationship between gamification marketing and gen Z sustainable decision: Role of customer experience
8 trang
Practice report: Marketing activities of TNG Fashion Company
Practice report: Marketing activities of TNG Fashion Company
34 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015