Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Luận Văn - Báo Cáo »
Thạc sĩ - Tiến sĩ - Cao học
261 trang
15 lượt xem
3
0

Master's thesis of Computer Science: Using adaptation and goal context to automatically generate individual personalities for virtual characters

This thesis addresses important issues about how to make game characters and virtual agents more realistic or believable by using cognitive-social personality theories. We begin motivation by discussing two examples. The first is from a television series and the second is a more concrete example that will be used throughout the thesis to explain concepts and the model. These examples represent the ideal goal of our work. After these examples have been presented, we discuss where the theories that motivate this work have come from, as well as why games and virtual agents are in need of the work presented here.

runthenight07
01/03/2023
Share
/
261
Có thể bạn quan tâm

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015