Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Luận Văn - Báo Cáo »
Thạc sĩ - Tiến sĩ - Cao học
125 trang
12 lượt xem
3
0

Master's thesis of Engineering: Development of a crash risk probability model and its application to mitigate hazardous conditions on freeways

This research presents a method for the identification of hazardous situations on the freeways as well as the hazard mitigation system based on the identification. The hazard identification is done using a crash risk probability model and based on the identification, mitigation strategy is employed to reduce the effect of the hazard. For this study, about 18 km long section of Eastern Freeway in Melbourne, Australia is selected as a test bed.

runthenight05
01/03/2023
Share
/
125
Có thể bạn quan tâm
Climate risk and bank stability: Evidence from emerging countries
Climate risk and bank stability: Evidence from emerging countries
8 trang
Pollution and potential ecological risk assessment of heavy metals in water bodies in the vicinity of industrial zones
Pollution and potential ecological risk assessment of heavy metals in water bodies in the vicinity of industrial zones
11 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015