Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Giải Trí - Thư Giãn »
Du lịch
13 trang
7 lượt xem
1
0

Researching factors impact on the behavior of customers receiving travel information through mobile devices

This study aims to examine the factors affecting the customer's planned behavior of receiving travel advertising information via mobile devices based on the analysis of the technology acceptance model (TAM) and the Theory of planned behavior (TBP).

visarada
28/04/2025
Share
/
13
Có thể bạn quan tâm
Exploring parental acceptance of digital math games on mobile devices for primary school children
Exploring parental acceptance of digital math games on mobile devices for primary school children
14 trang
Analysis of factors influencing millennial’s technology acceptance of chatbot in the banking industry in Indonesia
Analysis of factors influencing millennial’s technology acceptance of chatbot in the banking industry in Indonesia
12 trang
Research " ORGANIZATIONL CHANGE THROUGH THE MANDATED IMOLEMENTATION OF NEW INFORMATION SYSTEMS TECHNOLOGY : A MODIFIED TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL "
Research " ORGANIZATIONL CHANGE THROUGH THE MANDATED IMOLEMENTATION OF NEW INFORMATION SYSTEMS TECHNOLOGY : A MODIFIED TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL "
207 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015