Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Luận Văn - Báo Cáo »
Thạc sĩ - Tiến sĩ - Cao học
52 trang
45 lượt xem
5
0

Summary the Doctoral thesis of business Administration: To study organizational brand and personal brand in the press field in Vietnam

Analyzing the relationship between perceived brand organization and perceived personal brand in the field of journalism. In particular, focusing on solving specific research objectives as follows: Identify the main components of the organizational brand perceived in the field of journalism. Find out and analyze the components of the perceived organizational brand that impact on perceived personal brand in the field of journalism.

bibianh
25/09/2019
Share
/
52
Có thể bạn quan tâm

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015