Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kỹ Năng Mềm »
Kỹ năng tư duy
10 trang
22 lượt xem
1
0

Language exposure and subject familiarity as correlates of senior secondary school students’ achievement in narrative writing

The study tested three null hypotheses and a total of 350 participants were randomly selected from four senior secondary schools in Ibadan North Local Government Area, Nigeria. Data was collected using two research instruments and the results showed a positive non-significant relationship between the independent variables and students’ achievement in narrative essay.

christabelhuynh
04/06/2020

Three null hypotheses

Ibadan North Local Government Area

Positive non-significant relationship

Senior secondary school students’ achievement

Process-based variables

Share
/
10
Có thể bạn quan tâm

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015