Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Quản trị kinh doanh
6 trang
51 lượt xem
2
0

Relationship between service quality and customer satisfaction in the familiar retail outlets of Chennai

This study examines the relationship between service quality and customer satisfaction in the retail sector with a focus on Chennai. A total of 60 respondents participated in the study.

guineverehuynh
18/06/2020

Service quality and customer satisfaction

Research questions and objectives

Familiar retail outlets

Level of persons

Indian retail industry

Share
/
6
Có thể bạn quan tâm
Thuyết trình: An examination of the relationship between service quality dimensions, overall internet banking service quality and customer satisfaction
Thuyết trình: An examination of the relationship between service quality dimensions, overall internet banking service quality and customer satisfaction
26 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015