Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Khoa Học Xã Hội »
Giáo dục học
10 trang
14 lượt xem
1
0

Students' and teachers' perspectives on project-based learning in a blended-learning translation course

This research was conducted at a public university in Vietnam where project-based learning (PBL) has been integrated into various courses. Notably, this marks only the second instance of PBL being used in a blended learning format, an area that remains underexplored. The study seeks to examine both students' and teachers' perceptions of the effects of PBL, specifically through the implementation of a Magazine Project within a blended translation course.

viyuhi
26/03/2025
Share
/
10
Có thể bạn quan tâm
Ebook Vietnamese language, education and change in and outside Vietnam
Ebook Vietnamese language, education and change in and outside Vietnam
299 trang
Bài giảng Tiếng Anh 10 - Unit 8: Lesson 6 (Sách Global Success)
Bài giảng Tiếng Anh 10 - Unit 8: Lesson 6 (Sách Global Success)
22 trang
Project-based learning: A historical review of its theoretical foundations and devel
Project-based learning: A historical review of its theoretical foundations and devel
15 trang
Exploring the impacts of grammar gamification on adult students learning English linguistics as a second degree at a Vietnamese university
Exploring the impacts of grammar gamification on adult students learning English linguistics as a second degree at a Vietnamese university
9 trang
ELT teachers’ acceptance of ChatGPT as a writing assistant in general English courses
ELT teachers’ acceptance of ChatGPT as a writing assistant in general English courses
9 trang
Benefits and challenges of implementing computer-based testing in business English 2 courses at Hanoi University of Industry
Benefits and challenges of implementing computer-based testing in business English 2 courses at Hanoi University of Industry
7 trang
Exploring digital human resource management practices in the telecommunication sector in Vietnam
Exploring digital human resource management practices in the telecommunication sector in Vietnam
8 trang
Applying project-based learning to educate primary school students on environmental protection
Applying project-based learning to educate primary school students on environmental protection
12 trang
Peer assessment approach to promote clinical communication skills in a blended learning course of early clinical exposure
Peer assessment approach to promote clinical communication skills in a blended learning course of early clinical exposure
6 trang
Đánh giá mức độ sẵn sàng của sinh viên về mô hình học tập hỗn hợp blended learning có sử dụng mô phỏng thực tại ảo
Đánh giá mức độ sẵn sàng của sinh viên về mô hình học tập hỗn hợp blended learning có sử dụng mô phỏng thực tại ảo
9 trang
Sáng kiến kinh nghiệm THPT: Áp dụng phương pháp blended learning để nâng cao chất lượng giáo dục môn Tin học
Sáng kiến kinh nghiệm THPT: Áp dụng phương pháp blended learning để nâng cao chất lượng giáo dục môn Tin học
28 trang
Phát triển năng lực tự học cho sinh viên trường Đại học Kinh tế Nghệ An thông qua dạy học mô hình lớp học đảo ngược của phương pháp Blended learning
Phát triển năng lực tự học cho sinh viên trường Đại học Kinh tế Nghệ An thông qua dạy học mô hình lớp học đảo ngược của phương pháp Blended learning
11 trang
Cơ hội dạy học kết hợp (Blended learning) chủ đề Tọa độ Toán lớp 10 trung học phổ thông
Cơ hội dạy học kết hợp (Blended learning) chủ đề Tọa độ Toán lớp 10 trung học phổ thông
8 trang
EFL teachers’ perceptions and practices regarding the teacher roles in project-based learning
EFL teachers’ perceptions and practices regarding the teacher roles in project-based learning
8 trang
A brief overview of competency-based language education
A brief overview of competency-based language education
10 trang
The effects of project-based learning on non-English-major students’ crucial soft skills development
The effects of project-based learning on non-English-major students’ crucial soft skills development
7 trang
EFL teachers’ strategies for fostering inclusivity through alternative assessment in higher education
EFL teachers’ strategies for fostering inclusivity through alternative assessment in higher education
9 trang
Evaluate adoption active teaching and learning methods in colleges and universities in Vietnam: A case study
Evaluate adoption active teaching and learning methods in colleges and universities in Vietnam: A case study
7 trang
Bàn về Blended learning tại các trường đại học hiện nay: Thực trạng và giải pháp
Bàn về Blended learning tại các trường đại học hiện nay: Thực trạng và giải pháp
10 trang
Computer mediated communication: Application to vocational English education
Computer mediated communication: Application to vocational English education
8 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015