Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Tiếng Anh - Ngoại Ngữ »
Tiếng Anh thông dụng
8 trang
6 lượt xem
1
0

The interplay between Vietnamese EFL students’ artificial intelligence literacy and tool usage for academic writing

Artificial intelligence has rapidly been integrated into education, which has substantially impacted academic writing, especially among EFL students. This study investigates Vietnamese EFL students’ artificial intelligence literacy and tool usage for writing, and the correlation between these two aspects. A quantitative study using a questionnaire was conducted with 214 English major students at a private university.

vijiraiya
19/05/2025
Share
/
8
Có thể bạn quan tâm
Students’ perspectives and self-regulated behaviors toward using social media in language learning
Students’ perspectives and self-regulated behaviors toward using social media in language learning
9 trang
Đề thi kết thúc học phần học kì 3 môn Academic Writing năm 2021-2022
Đề thi kết thúc học phần học kì 3 môn Academic Writing năm 2021-2022
1 trang
Evaluative stances in discursive essays by EFL undergraduate students and their reflection
Evaluative stances in discursive essays by EFL undergraduate students and their reflection
8 trang
Perceptions on the use of collocations in academic ielts writing task 2 by senior english major students at Quang Nam university
Perceptions on the use of collocations in academic ielts writing task 2 by senior english major students at Quang Nam university
10 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015