Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Marketing - Bán hàng
10 trang
12 lượt xem
2
0

Viral marketing- social advertising or commercial endeavour: an experimental research

This research paper aims to shed light on the theoretical understanding of viral marketing concept and its main components that have direct and indirect impact on any relational approach. This research is a combination of experimental and theoretical analysis of viral marketing.

murielnguyen
01/07/2020
Viral marketing conceptCombination of experimentaTheoretical analysis of viral marketingSope of marketingMake in India
Share
/
10
Có thể bạn quan tâm
The rise of e-commerce and its subsequent impact on the Indian retail market
The rise of e-commerce and its subsequent impact on the Indian retail market
5 trang
Transforming India into a global manufacturing hub in the era of make in India: government initiatives and accomplishments
Transforming India into a global manufacturing hub in the era of make in India: government initiatives and accomplishments
6 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015