Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Tài Chính - Ngân Hàng »
Ngân hàng - Tín dụng
8 trang
38 lượt xem
1
0

A study of financial literacy and its impact on customer satisfaction with special reference to banks of Bagalkot district

In this study a set of research questions were asked to the respondents to identify the impact of financial literacy on customer satisfaction towards banking services. It was found that level of financial literacy was low among the respondents and there is no significant impact of financial literacy on overall customer satisfaction.

guineverehuynh
22/06/2020

Set of research questions

Impact of financial literacy

Overall customer satisfaction

Country-level financial literacy

S&P Global Fin Lit Survey

Share
/
8
Có thể bạn quan tâm

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015