Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kỹ Thuật - Công Nghệ »
Kĩ thuật Viễn thông
11 trang
36 lượt xem
0
0

Factors influencing consumers attitude towards mobile payment applications

The purpose of this paper to understand and investigate the factors which impact the attitude of consumers towards mobile payment applications. To conduct a sequence of statistical test intended to confirm the consistency and strength of the tool a total of 200 respondents were used.

orianahuynh
08/06/2020
Attitude of consumersMobile payment applicationsSequence of statistical testSmart PLS 3.0 SEMKey factor of TAM
Share
/
11
Có thể bạn quan tâm
A study on attitude of consumers towards eco-friendly products
A study on attitude of consumers towards eco-friendly products
11 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015