Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Khoa Học Xã Hội » Thư viện thông tin
8 trang
34 lượt xem
2
0

Marketing of library and information resources in university libraries: a case study of Allama Iqbal library of university of Kashmir

This research paper will analyze the various marketing strategies that will help in enhancing the brand of a library. This paper will also reflect on importance of information, but in this age there is information overload and what is required is right amount information to right people at right time.

Từ khoá:

guineverehuynh

Various marketing strategies

Brand of a library

Importance of information

University of Kashmir

Impact of IT revolution

Share
/
8

Có thể bạn quan tâm

Marketing of library and information resources in university libraries: a case study of Allama Iqbal library of university of Kashmir

Marketing of library and information resources in university libraries: a case study of Allama Iqbal library of university of Kashmir

8 trang

Tài liêu mới

Research on interactive exhibition design in art museums based on audience participation

Research on interactive exhibition design in art museums based on audience participation

5 trang
Interactive learning in Museums of Art and Design

Interactive learning in Museums of Art and Design

22 trang
Exploring technology through the design lens: A case study of an interactive museum technology

Exploring technology through the design lens: A case study of an interactive museum technology

8 trang
30 Trang Web Tìm Tài Liệu Tiểu Luận: Bí Quyết Nghiên Cứu

30 Trang Web Tìm Tài Liệu Tiểu Luận: Bí Quyết Nghiên Cứu

14 trang
Công tác văn thư – lưu trữ tại các trường học trong bối cảnh chuyển đổi số hiện nay

Công tác văn thư – lưu trữ tại các trường học trong bối cảnh chuyển đổi số hiện nay

9 trang
Tổng quan trắc lượng thư mục khoa học về nghiên cứu hành vi tiêu dùng nhiên liệu tái tạo

Tổng quan trắc lượng thư mục khoa học về nghiên cứu hành vi tiêu dùng nhiên liệu tái tạo

11 trang
Mô hình hóa chủ đề cho các đối tượng bibliograph

Mô hình hóa chủ đề cho các đối tượng bibliograph

3 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015