Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Marketing - Bán hàng
11 trang
13 lượt xem
2
0

Research on factors affecting the intention to buy clothes via livestream: The mediating role of trust in the seller

The study was conducted to demonstrate the factors affecting the intention to buy clothes via livestream among university students in Hanoi. The research was conducted by collecting primary data through surveys, resulting in 241 valid questionnaires that were coded, cleaned, and processed using SPSS and AMOS software.

tuetuebinhan000
23/01/2025

Livestream script

E-commerce

Online sales

Purchasing decision process

Real-time online interaction

Ecommercial platforms

Share
/
11
Có thể bạn quan tâm
Factors influencing gen Z’s decisions to shop from livestreams on e-commerce and social media platforms
Factors influencing gen Z’s decisions to shop from livestreams on e-commerce and social media platforms
16 trang
Vietnamese current E-commerce and opportunities for human resources training in educational institutions
Vietnamese current E-commerce and opportunities for human resources training in educational institutions
8 trang
Bài giảng Logistics trong thương mại điện tử (Logistics for e-commerce)
Bài giảng Logistics trong thương mại điện tử (Logistics for e-commerce)
46 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 1 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 1 - GV. Đỗ Thị Nhâm
7 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 2 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 2 - GV. Đỗ Thị Nhâm
5 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 3 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 3 - GV. Đỗ Thị Nhâm
5 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 4 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 4 - GV. Đỗ Thị Nhâm
16 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 5 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 5 - GV. Đỗ Thị Nhâm
18 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 6 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 6 - GV. Đỗ Thị Nhâm
19 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 7 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 7 - GV. Đỗ Thị Nhâm
36 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 8 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 8 - GV. Đỗ Thị Nhâm
30 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 9 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 9 - GV. Đỗ Thị Nhâm
22 trang
Doctoral thesis of Philosophy: Contributing factors to the user experience of e-commerce websites: usability, user expectations and the designer perspective
Doctoral thesis of Philosophy: Contributing factors to the user experience of e-commerce websites: usability, user expectations and the designer perspective
293 trang
Doctoral thesis of Philosophy: Fostering consumer trust and purchase intention in B2C e-commerce
Doctoral thesis of Philosophy: Fostering consumer trust and purchase intention in B2C e-commerce
313 trang
Report Accounting information system: E-Commerce business and accounting problems in E-commerce
Report Accounting information system: E-Commerce business and accounting problems in E-commerce
16 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 5: B2B E-Commerce: Selling and Buying in Private E-Markets
Lecture Electronic commerce - Chapter 5: B2B E-Commerce: Selling and Buying in Private E-Markets
50 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 11: E-Commerce Security
Lecture Electronic commerce - Chapter 11: E-Commerce Security
51 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 14: E-Commerce Strategy and Global EC
Lecture Electronic commerce - Chapter 14: E-Commerce Strategy and Global EC
45 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 19: Building E-Commerce Applications and Infrastructure
Lecture Electronic commerce - Chapter 19: Building E-Commerce Applications and Infrastructure
50 trang
The impact of transformational leadership on the quality of member exchange on proactive work behaviour of employee of e commerce in Vietnam
The impact of transformational leadership on the quality of member exchange on proactive work behaviour of employee of e commerce in Vietnam
12 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015