Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Tế - Quản Lý »
Kinh tế học
16 trang
14 lượt xem
1
0

Factors influencing gen Z’s decisions to shop from livestreams on e-commerce and social media platforms

The study developed a conceptual framework to examine how factors in livestream experience, live streamer and products influence the shopping decisions of this demographic. The study sampled Gen Z consumers from Hanoi and Ho Chi Minh City, applying Structural Equation Modeling to test the proposed hypotheses.

vijiraiya
19/05/2025
Share
/
16
Có thể bạn quan tâm
Consumer behavior and sustainability in the online food delivery industry: A comprehensive review (2015-2024)
Consumer behavior and sustainability in the online food delivery industry: A comprehensive review (2015-2024)
8 trang
Influencer marketing and purchase intention
Influencer marketing and purchase intention
11 trang
Vietnamese current E-commerce and opportunities for human resources training in educational institutions
Vietnamese current E-commerce and opportunities for human resources training in educational institutions
8 trang
Research on factors affecting the intention to buy clothes via livestream: The mediating role of trust in the seller
Research on factors affecting the intention to buy clothes via livestream: The mediating role of trust in the seller
11 trang
Bài giảng Logistics trong thương mại điện tử (Logistics for e-commerce)
Bài giảng Logistics trong thương mại điện tử (Logistics for e-commerce)
46 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 1 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 1 - GV. Đỗ Thị Nhâm
7 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 2 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 2 - GV. Đỗ Thị Nhâm
5 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 3 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 3 - GV. Đỗ Thị Nhâm
5 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 4 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 4 - GV. Đỗ Thị Nhâm
16 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 5 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 5 - GV. Đỗ Thị Nhâm
18 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 6 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 6 - GV. Đỗ Thị Nhâm
19 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 7 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 7 - GV. Đỗ Thị Nhâm
36 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 8 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 8 - GV. Đỗ Thị Nhâm
30 trang
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 9 - GV. Đỗ Thị Nhâm
Bài giảng Thương mại điện tử (E-commerce): Chương 9 - GV. Đỗ Thị Nhâm
22 trang
Master's thesis of Arts: Fashion re-consumption: developing a sustainable fashion consumption practice influenced by sustainability and consumption theory
Master's thesis of Arts: Fashion re-consumption: developing a sustainable fashion consumption practice influenced by sustainability and consumption theory
127 trang
Doctoral thesis of Philosophy: Contributing factors to the user experience of e-commerce websites: usability, user expectations and the designer perspective
Doctoral thesis of Philosophy: Contributing factors to the user experience of e-commerce websites: usability, user expectations and the designer perspective
293 trang
Doctoral thesis of Philosophy: Fostering consumer trust and purchase intention in B2C e-commerce
Doctoral thesis of Philosophy: Fostering consumer trust and purchase intention in B2C e-commerce
313 trang
Report Accounting information system: E-Commerce business and accounting problems in E-commerce
Report Accounting information system: E-Commerce business and accounting problems in E-commerce
16 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 4: Consumer behavior, market research, and advertisement
Lecture Electronic commerce - Chapter 4: Consumer behavior, market research, and advertisement
55 trang
Lecture Electronic commerce - Chapter 5: B2B E-Commerce: Selling and Buying in Private E-Markets
Lecture Electronic commerce - Chapter 5: B2B E-Commerce: Selling and Buying in Private E-Markets
50 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015