Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Khoa Học Xã Hội »
Giáo dục học
7 trang
6 lượt xem
2
0

The mediating role of satisfaction in the relationship between cost, brand value and intention to maintain a long-term relationship in franchising

The study collected primary data by sending surveys to individuals working in the franchising sector, 236 valid questionnaires were coded and processed using SPSS and AMOS software.

tuetuebinhan000
23/01/2025

Intention to maintain a long-term relationship in franchising

Franchise cost

Brand value

Uncertainty enviroment

International and domestic training

Share
/
7
Có thể bạn quan tâm
Summary of the thesis Doctor of Business Administration: Value of beverage brand in Vietnam market: "Multi-dimensional approach"
Summary of the thesis Doctor of Business Administration: Value of beverage brand in Vietnam market: "Multi-dimensional approach"
28 trang
Brand value
Brand value
2 trang
Brand value: giá trị thương hiệu
Brand value: giá trị thương hiệu
2 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015