Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Giải Trí - Thư Giãn »
Du lịch
21 trang
8 lượt xem
1
0

A conceptual model of millennial tourists’ domestic destination choice: An extension of social identity theory

In the era of globalization, the consumption of local products emerges as a key factor in promoting global sustainability, strengthening regional economies, and preserving cultural identities. This study identifies the economic and socio-psychological motives behind the bias toward domestic tourism, along with the factors influencing tourists' perceptions of quality and value.

vimitsuki
30/03/2025
Share
/
21
Có thể bạn quan tâm
“The Tale of Kieu” – the choice of Vietnam values
“The Tale of Kieu” – the choice of Vietnam values
8 trang
The impact of service quality on customer satisfaction among generation Y: The case of fast food restaurants in Hanoi
The impact of service quality on customer satisfaction among generation Y: The case of fast food restaurants in Hanoi
8 trang
Doctoral thesis of Philosophy: The role of consumers’ country images and country biases in the globalized marketplace
Doctoral thesis of Philosophy: The role of consumers’ country images and country biases in the globalized marketplace
179 trang
Master Thesis in Economics: How to motivate generation Y at the workplace
Master Thesis in Economics: How to motivate generation Y at the workplace
94 trang
Marketing to Generation Y
Marketing to Generation Y
19 trang
Perceived value: Giá trị cảm nhận
Perceived value: Giá trị cảm nhận
2 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015