Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Quản trị kinh doanh
10 trang
53 lượt xem
4
0

An approach based on machine learning techniques for forecasting Vietnamese consumers’ purchase behaviour

The main goal of this study is to investigate the classification capability of several machine learning (ML) techniques, including decision tree (DT), multilayer perceptron (MLP) network, Naïve Bayes, radial basis function (RBF) network, and support vector machine (SVM) for predicting purchase decisions.

tohitohi
22/05/2020

Multilayer perceptron (MLP) network

Radial basis function (RBF) network

Consumers’ purchase behaviour

Forecasting Vietnamese consumers’ purchase behaviour

Machine learning techniques

Share
/
10
Có thể bạn quan tâm
Comparative analysis of blockchain-based voting systems using machine learning techniques
Comparative analysis of blockchain-based voting systems using machine learning techniques
9 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015