Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Kế hoạch kinh doanh
11 trang
39 lượt xem
5
0

Co-creation a new method of building brand loyalty & innovation

This paper provides a conceptual understanding of how co-creation can add value in the service industry regarding brand loyalty as well as customer relationship management through some of its basic features of co-creation which include co-designing, collaborating, tinkering, and submitting.

guineverehuynh
18/06/2020

Service industry regarding brand loyalty

Customer relationship management

Basic features of co-creation

Co-creation sources

Stakeholder co-creation

Share
/
11
Có thể bạn quan tâm
Bachelor's thesis of Business (Business Information Systems): CRM as a tool for IT strategy planning
Bachelor's thesis of Business (Business Information Systems): CRM as a tool for IT strategy planning
160 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng (Customer relationship management) – Chương 5, 6, 7, 8
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng (Customer relationship management) – Chương 5, 6, 7, 8
51 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng (Customer relationship management) – Chương 1, 2, 3, 4
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng (Customer relationship management) – Chương 1, 2, 3, 4
64 trang
Summary of PhD thesis Business administration: The influences of customer relationship management and customer experience management on business performance of retail companies in Can Tho city
Summary of PhD thesis Business administration: The influences of customer relationship management and customer experience management on business performance of retail companies in Can Tho city
29 trang
Loyalty program dimension and future trend for hospitality and travel industry: a systematic literature review
Loyalty program dimension and future trend for hospitality and travel industry: a systematic literature review
15 trang
Information system of customer relationship management PT Hasrat Abadi Merauke regency
Information system of customer relationship management PT Hasrat Abadi Merauke regency
11 trang
Supply chain management: implementation issues and research opportunities in tourism industry
Supply chain management: implementation issues and research opportunities in tourism industry
12 trang
Summary of PhD thesis: Studying factors affecting to implement solutions of customer relationship management at Vietnam airlines
Summary of PhD thesis: Studying factors affecting to implement solutions of customer relationship management at Vietnam airlines
21 trang
Bài giảng E-marketing - Chương 5: Chiến lược phân phối & CRM
Bài giảng E-marketing - Chương 5: Chiến lược phân phối & CRM
37 trang
Khóa luận tốt nghiệp: Quản trị quan hệ khách hàng (customer relationship management) trong chiến lược cạnh tranh và bài học kinh nghiệm cho doanh nghiệp Việt Nam
Khóa luận tốt nghiệp: Quản trị quan hệ khách hàng (customer relationship management) trong chiến lược cạnh tranh và bài học kinh nghiệm cho doanh nghiệp Việt Nam
101 trang
Khái niệm CRM – Customer Relationship Management
Khái niệm CRM – Customer Relationship Management
5 trang
8 câu nói hủy hoại mối quan hệ với khách hàng
8 câu nói hủy hoại mối quan hệ với khách hàng
3 trang
Triển khai và bảo trì hệ thống CRM
Triển khai và bảo trì hệ thống CRM
4 trang
Yếu tố con người trong CRM.
Yếu tố con người trong CRM.
5 trang
CRM có cần thiết với doanh nghiệp nhỏ hay không?
CRM có cần thiết với doanh nghiệp nhỏ hay không?
4 trang
Customer Relationship Management: The Winning Strategy in a Challenging Economy
Customer Relationship Management: The Winning Strategy in a Challenging Economy
14 trang
Quản trị mối quan hệ với khách hàng (Customer relationship management - CRM)
Quản trị mối quan hệ với khách hàng (Customer relationship management - CRM)
6 trang
CRM có thể bạn chưa biết
CRM có thể bạn chưa biết
5 trang
Giải pháp Quản trị Quan hệ Khách hàng (Customer Relationship Management - CRM)
Giải pháp Quản trị Quan hệ Khách hàng (Customer Relationship Management - CRM)
2 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015