Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Luận Văn - Báo Cáo »
Kinh tế - Thương mại
42 trang
68 lượt xem
10
0

International marketing: Ananas international marketing plan in Thailand market

According to the ASEAN Consumer Survey conducted by HKTDC Research, ASEAN consumers, including those in Thailand, are willing to spend more on better quality products and have a strong sense of personal style. For international brands, Thailand is a key market among the developing Asian countries, not only because of its growing demand from the emerging middle-income class, but also the country’s flourishing tourism sector. Also, Thailand is a South East Asian country with close proximity to Vietnam. Hence, the two countries partly share different things in common including climate characteristics, genetic traits, religions and most importantly, culture.

chophen123
02/02/2021
International marketingAnanas international marketing planThailand marketSecondary data resources on internetPersonal style
Share
/
42
Có thể bạn quan tâm
Bài giảng Marketing quốc tế - Chương 1: Tổng quan về marketing quốc tế
Bài giảng Marketing quốc tế - Chương 1: Tổng quan về marketing quốc tế
21 trang
Đề cương chi tiết học phần Tiếp thị quốc tế (International Marketing)
Đề cương chi tiết học phần Tiếp thị quốc tế (International Marketing)
5 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 2 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 2 - ĐH Thương mại
20 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 3 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 3 - ĐH Thương mại
20 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 4 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 4 - ĐH Thương mại
25 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 5 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 5 - ĐH Thương mại
29 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 6 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 6 - ĐH Thương mại
23 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 7 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 7 - ĐH Thương mại
18 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 8 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 8 - ĐH Thương mại
25 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 9 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 9 - ĐH Thương mại
21 trang
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 10 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing quốc tế: Chương 10 - ĐH Thương mại
17 trang
Thesis paper International Marketing: Product standardization strategy and product adaptation strategy
Thesis paper International Marketing: Product standardization strategy and product adaptation strategy
17 trang
Đề cương Marketing Quốc tế - International Marketing
Đề cương Marketing Quốc tế - International Marketing
42 trang
Chương 1: SCOPE, CONCEPTS & DRIVERS OF INTERNATIONAL MARKETING
Chương 1: SCOPE, CONCEPTS & DRIVERS OF INTERNATIONAL MARKETING
3 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015