Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ »Kinh Doanh Marketing »
Marketing - Bán hàng
456 trang
1496 lượt xem
598
2

Marketing Management Millenium Edition

This copyright covers material written expressly for this volume by the editor/s as well as the compilation itself. It does not cover the individual selections herein that first appeared elsewhere. Permission to reprint these has been obtained by Pearson Custom Publishing for this edition only. Further reproduction by any means, electronic or mechanical, including photocopying and recording, or by any information storage or retrieval system, must be arranged with the individual copyright holders noted.......

songngoc
12/03/2009
Marketing ManagementMillenium Editionspecializing in marketingglobal marketingteamworkstrategic market
Share
/
456
Có thể bạn quan tâm
Students’ perceptions of skills needed for labor in digital economy
Students’ perceptions of skills needed for labor in digital economy
9 trang
Doctoral thesis of Philosophy: The role of embeddedness for resource integration and value co-creation in service systems
Doctoral thesis of Philosophy: The role of embeddedness for resource integration and value co-creation in service systems
183 trang
Doctoral thesis of Philosophy: How do business networks influence the commercialisation of innovative new technologies? A study of the Australian biotechnology sector
Doctoral thesis of Philosophy: How do business networks influence the commercialisation of innovative new technologies? A study of the Australian biotechnology sector
248 trang
Master's thesis of Business: Andragogy for the virtual learning environment: challenges and changes in developing graduate competencies for global virtual teamwork
Master's thesis of Business: Andragogy for the virtual learning environment: challenges and changes in developing graduate competencies for global virtual teamwork
151 trang
Doctoral thesis of Philosophy: What drives the rapid upgrading behaviour of consumers of electronic products?
Doctoral thesis of Philosophy: What drives the rapid upgrading behaviour of consumers of electronic products?
314 trang
Bài giảng Quản trị marketing (Marketing Management) - ĐH Kinh tế Quốc dân
Bài giảng Quản trị marketing (Marketing Management) - ĐH Kinh tế Quốc dân
70 trang
Đề cương chi tiết học phần Quản trị tiếp thị (Marketing Management)
Đề cương chi tiết học phần Quản trị tiếp thị (Marketing Management)
4 trang
Kỹ năng làm việc nhóm - Teamwork Collaboration
Kỹ năng làm việc nhóm - Teamwork Collaboration
11 trang
Master Thesis in Economics: Social Media Strategies Leveraging Knowledge Management to Create New Knowledge
Master Thesis in Economics: Social Media Strategies Leveraging Knowledge Management to Create New Knowledge
87 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 1 – ĐH Thương Mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 1 – ĐH Thương Mại
33 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 2 – ĐH Thương Mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 2 – ĐH Thương Mại
36 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 3 – ĐH Thương Mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 3 – ĐH Thương Mại
22 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 4 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 4 - ĐH Thương mại
22 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 5 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 5 - ĐH Thương mại
20 trang
Bài giảng Marketing B2B: Chương 6 - ĐH Thương mại
Bài giảng Marketing B2B: Chương 6 - ĐH Thương mại
18 trang
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 1: Tổng quan quản trị marketing
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 1: Tổng quan quản trị marketing
38 trang
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 2: Sáng tạo giá trị, sự thoả mãn và gìn giữ khách hàng
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 2: Sáng tạo giá trị, sự thoả mãn và gìn giữ khách hàng
24 trang
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 3: Quản trị thông tin, phân tích và dự báo marketing
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 3: Quản trị thông tin, phân tích và dự báo marketing
49 trang
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 4: Phân tích và lựa chọn chiến lược cạnh tranh
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 4: Phân tích và lựa chọn chiến lược cạnh tranh
33 trang
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 5: Phát triển các chiến lược marketing
Bài giảng Quản trị maketing 1 - Chương 5: Phát triển các chiến lược marketing
59 trang

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015