intTypePromotion=1
zunia.vn Tuyển sinh 2024 dành cho Gen-Z zunia.vn zunia.vn
ADSENSE

Trực điện thoại và tiếp tân ( Telephone & Reception )

Chia sẻ: Minh Long | Ngày: | Loại File: DOC | Số trang:2

299
lượt xem
86
download
 
  Download Vui lòng tải xuống để xem tài liệu đầy đủ

Bộ câu hỏi tuyển dụng mẫu - Câu hỏi phỏng vấn dành cho vị trí tiếp tân và trực điện thoại

Chủ đề:
Lưu

Nội dung Text: Trực điện thoại và tiếp tân ( Telephone & Reception )

  1. ­­ Câu lạc bộ Giám đốc nhân sự - Trụ sở: CT4.1001, Đô thị Sông Đà - Mỹ Đình, Từ Liêm, Hà Nội - Điện thoại: 04. 7855518 - Fax: 04. 7855518 - Website: www.cpoclub.net - Email: contact@cpoclub.net Phỏng vấn về vị trí trực điện thoại và tiếp tân Telephone & Reception Entry Level Stt English VietNamese 01 What is the importance of greeting the  customer politely on the telephone? 02 In taking a message for another employee,  what information should be included on the  message? 03 Another department calls for your  supervisor. Your supervisor is on the  telephone. How will you handle this call? 04 A citizen calls and is irate because she has  been transferred to three different  departments and cannot get anybody to  answer her question. How will you handle  the call? 05 What telephone techniques are important  when serving as a receptionist? 06 As a receptionist you are responsible for  answering the telephones. What would you  do if four lines were ringing at the same  time? 07 Your supervisor is on the telephone. An  outside organization calls and when you  inform your supervisor, he simply says  "Handle it". What will you do? 08 The supervisor returns after lunch and says  that the information on the call slip you took  is incorrect. How will you handle this? 09 What are the basic rules for answering the  telephone? Pick up the telephone within three rings,   greet the caller, give your name and ask if   you may be of assistance. 10 What are the basic rules for putting a  customer on hold? Ask the customer if its ok to place them on   hold, wait for an answer, tell the customer   why they being placed on hold, give a time  
  2. -- Câu lạc bộ Giám đốc nhân sự - Trụ sở: CT4.1001, Đô thị Sông Đà - Mỹ Đình, Từ Liêm, Hà Nội - Điện thoại: 04. 7855518 - Fax: 04. 7855518 - Website: www.cpoclub.net - Email: contact@cpoclub.net frame, and thank them when you return. 11 Name the steps to correctly transfer a  customer call. 12 Name the steps to correctly take a message  in a coworker’s absence.
ADSENSE

CÓ THỂ BẠN MUỐN DOWNLOAD

 

Đồng bộ tài khoản
117=>0