Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Kỹ Năng Mềm » Kỹ năng tư duy
38 trang
61 lượt xem
5
0

Number - Bingo!

2. Tell the students your name is Simon. You, as Simon, give instructions to the students. They are to do what you instruct only when you begin the instruction with "Simon says..." (e.g. "Simon says, 'Touch your nose.'"). If you begin a command differently (e.g. You only say, "Touch your nose.") then the students are not to obey your command. In other words, students should only respond to your command if you begin with "Simon says, ..."

Từ khoá:

songtupt

game

english

Entertainment

Fun

Li capsules

group activities

Share
/
38

Có thể bạn quan tâm

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 1 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 1 (Sách Global Success)

19 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 2 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 2 (Sách Global Success)

23 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 3 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 3 (Sách Global Success)

18 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 4 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 4 (Sách Global Success)

14 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 5 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 5 (Sách Global Success)

18 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 6 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 6 (Sách Global Success)

16 trang
Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 7 (Sách Global Success)

Bài giảng Tiếng Anh 7 - Unit 12: Lesson 7 (Sách Global Success)

16 trang
Implementing a genre-based approach in teaching argumentative writing to third-year English majors at Dong Nai University

Implementing a genre-based approach in teaching argumentative writing to third-year English majors at Dong Nai University

16 trang
Exploring the impacts of grammar gamification on adult students learning English linguistics as a second degree at a Vietnamese university

Exploring the impacts of grammar gamification on adult students learning English linguistics as a second degree at a Vietnamese university

9 trang
English practice spaces for global mobility: A case study of an internationally oriented university in Vietnam

English practice spaces for global mobility: A case study of an internationally oriented university in Vietnam

9 trang
Insights into peer support in English language learning: EFL students' perspectives

Insights into peer support in English language learning: EFL students' perspectives

9 trang
Bridging the gap for non-English majors in the VSTEP speaking test: Key challenges and practical solutions

Bridging the gap for non-English majors in the VSTEP speaking test: Key challenges and practical solutions

9 trang
Lexicological challenges confronted by students major in legal English

Lexicological challenges confronted by students major in legal English

9 trang
An investigation into classroom interaction in English speaking classes at a high school

An investigation into classroom interaction in English speaking classes at a high school

9 trang
ELT teachers’ acceptance of ChatGPT as a writing assistant in general English courses

ELT teachers’ acceptance of ChatGPT as a writing assistant in general English courses

9 trang
Enhancing non-English major students’ speaking skills: The role of ai tools in self-learning at a university in Hanoi

Enhancing non-English major students’ speaking skills: The role of ai tools in self-learning at a university in Hanoi

7 trang
Teacher change following professional development engagement: An investigation with EFL university teachers

Teacher change following professional development engagement: An investigation with EFL university teachers

8 trang
Culturally responsive teaching practice in Japanese universities: A scoping review

Culturally responsive teaching practice in Japanese universities: A scoping review

11 trang
Design of game for building fundamental calculus skills in math 3

Design of game for building fundamental calculus skills in math 3

7 trang
Improving listening test quality through statistical analysis: A case study using SPSS

Improving listening test quality through statistical analysis: A case study using SPSS

11 trang

Tài liêu mới

Chuyên đề Kỹ năng mềm: Kỹ năng xây dựng hình ảnh cá nhân và tác phong chuyên nghiệp

Chuyên đề Kỹ năng mềm: Kỹ năng xây dựng hình ảnh cá nhân và tác phong chuyên nghiệp

28 trang
Chuyên đề Kỹ năng mềm: Kỹ năng khám phá và phát triển bản thân

Chuyên đề Kỹ năng mềm: Kỹ năng khám phá và phát triển bản thân

44 trang
Tài liệu học tập các kỹ năng xã hội - Môn: Kỹ năng học tập bậc đại học

Tài liệu học tập các kỹ năng xã hội - Môn: Kỹ năng học tập bậc đại học

68 trang
Đề thi kết thúc học phần học kì 3 môn Tư duy phản biện năm 2021-2022

Đề thi kết thúc học phần học kì 3 môn Tư duy phản biện năm 2021-2022

8 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015