Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Giải Trí - Thư Giãn » Du lịch
7 trang
9 lượt xem
1
0

The role of the Government in promoting Vietnam as a global tourist destination

This study examines the Vietnamese government’s role in marketing the country as a global tourist destination, focusing on marketing strategies, resource allocation, policy implementation, industry collaboration, and responsible tourism promotion.

Từ khoá:

viyamanaka

Government role in tourism marketing

Marketing strategies

Resource allocation

Tourism policies

Vietnam tourism promotion

Share
/
7

Có thể bạn quan tâm

The role of the Government in promoting Vietnam as a global tourist destination

The role of the Government in promoting Vietnam as a global tourist destination

7 trang
Algorithm optimizing profitability in the manufacturing industry

Algorithm optimizing profitability in the manufacturing industry

15 trang
Master's thesis of Engineering: Congestion mitigation in LTE base stations using radio resource allocation techniques with TCP end to end transport

Master's thesis of Engineering: Congestion mitigation in LTE base stations using radio resource allocation techniques with TCP end to end transport

118 trang
Summary of Doctoral thesis Business administration: Local marketing strategies to promote tourism development in Can Tho city

Summary of Doctoral thesis Business administration: Local marketing strategies to promote tourism development in Can Tho city

33 trang
Bài giảng Hệ điều hành: Chương 4 - Thoại Nam, Lê Ngọc Minh

Bài giảng Hệ điều hành: Chương 4 - Thoại Nam, Lê Ngọc Minh

16 trang
Summary of new contributions of Doctoral thesis: A research of factors affecting consumer satisfaction and applying the same in the marketing strategies of kitchen appliance firms

Summary of new contributions of Doctoral thesis: A research of factors affecting consumer satisfaction and applying the same in the marketing strategies of kitchen appliance firms

34 trang
Summary of PhD thesis in Economics: Perfecting product marketing strategies of Vietnamese dairy enterprises

Summary of PhD thesis in Economics: Perfecting product marketing strategies of Vietnamese dairy enterprises

26 trang
Marketing of library and information resources in university libraries: a case study of Allama Iqbal library of university of Kashmir

Marketing of library and information resources in university libraries: a case study of Allama Iqbal library of university of Kashmir

8 trang
Summary of Doctoral thesis of Economic: Marketing strategy for exporting bamboo and rattan products in Vietnam

Summary of Doctoral thesis of Economic: Marketing strategy for exporting bamboo and rattan products in Vietnam

27 trang
Sales Manager job desdription

Sales Manager job desdription

3 trang
Summary of PhD thesis: Developing Marketing strategies for Vietnam retail supermarket chains in Hanoi

Summary of PhD thesis: Developing Marketing strategies for Vietnam retail supermarket chains in Hanoi

29 trang
Summary of dissertation Computer science: A research on deadlock prevention in resource allocation for distributed virtual host system

Summary of dissertation Computer science: A research on deadlock prevention in resource allocation for distributed virtual host system

28 trang
Lecture Marketing management: Chapter 2 – Nguyễn Thị Trang Nhung

Lecture Marketing management: Chapter 2 – Nguyễn Thị Trang Nhung

45 trang
Bài giảng Hệ điều hành: Chương 6 - ThS. Hà Lê Hoài Trung

Bài giảng Hệ điều hành: Chương 6 - ThS. Hà Lê Hoài Trung

52 trang
Lectures Marketing management: Chapter 2 - ThS. Nguyễn Tiến Dũng

Lectures Marketing management: Chapter 2 - ThS. Nguyễn Tiến Dũng

40 trang
Bài giảng Hệ điều hành: Chương 4 - Deadlock

Bài giảng Hệ điều hành: Chương 4 - Deadlock

48 trang
Bài giảng Marketing - Chương 12: Thiết kế và quản trị dịch vụ

Bài giảng Marketing - Chương 12: Thiết kế và quản trị dịch vụ

18 trang
Chapter 10: Relationship Building: Direct Marketing, Personal

Chapter 10: Relationship Building: Direct Marketing, Personal

20 trang
Báo cáo hóa học: " Cross-Layer Resource Allocation for Variable Bit Rate Multiclass Services in a Multirate Multicarrier DS-CDMA Network"

Báo cáo hóa học: " Cross-Layer Resource Allocation for Variable Bit Rate Multiclass Services in a Multirate Multicarrier DS-CDMA Network"

10 trang
Báo cáo hóa học: "  Optimisation of Downlink Resource Allocation Algorithms for UMTS Networks"

Báo cáo hóa học: " Optimisation of Downlink Resource Allocation Algorithms for UMTS Networks"

6 trang

Tài liêu mới

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 10: Kế hoạch và ngân sách marketing

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 10: Kế hoạch và ngân sách marketing

15 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 9: Bán đến những thị trường đặc biệt

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 9: Bán đến những thị trường đặc biệt

18 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 8: Hoạt động bán hàng du lịch

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 8: Hoạt động bán hàng du lịch

22 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 7: Chiêu thị

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 7: Chiêu thị

18 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 6: Phân phối sản phẩm du lịch

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 6: Phân phối sản phẩm du lịch

12 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 5: Định giá trong marketing du lịch

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 5: Định giá trong marketing du lịch

22 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 4: Sản phẩm, dịch vụ du lịch

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 4: Sản phẩm, dịch vụ du lịch

48 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 3: Phân tích môi trường - Phân đoạn thị trường - Thị trường mục tiêu

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 3: Phân tích môi trường - Phân đoạn thị trường - Thị trường mục tiêu

22 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 2: Nghiên cứu marketing

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 2: Nghiên cứu marketing

11 trang
Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 1: Tổng quan về marketing du lịch

Bài giảng Marketing du lịch, khách sạn - Chương 1: Tổng quan về marketing du lịch

51 trang
Tìm hiểu về Hướng dẫn viên du lịch nội địa

Tìm hiểu về Hướng dẫn viên du lịch nội địa

12 trang
“Du lịch chữa lành” - sự xuất hiện của một xu hướng du lịch mới và tiềm năng đối với ngành du lịch Thanh Hóa

“Du lịch chữa lành” - sự xuất hiện của một xu hướng du lịch mới và tiềm năng đối với ngành du lịch Thanh Hóa

10 trang
Giao lưu văn hóa trong hợp tác phát triển du lịch Việt Nam - Liên Bang Nga

Giao lưu văn hóa trong hợp tác phát triển du lịch Việt Nam - Liên Bang Nga

8 trang
Giải pháp đào tạo nhân lực du lịch tại cộng đồng ở tỉnh Phú Thọ

Giải pháp đào tạo nhân lực du lịch tại cộng đồng ở tỉnh Phú Thọ

11 trang
Impacts of low-cost carriers on international tourism demand – the case in ASEAN countries

Impacts of low-cost carriers on international tourism demand – the case in ASEAN countries

5 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015