Thư viện Kỹ năng bán hàng
-
Nối tiếp nội dung phần 1, phần 2 cuốn sách "Cẩm nang dành cho người bán hàng thành công" tiếp tục trình bày các nội dung chính về: tập trung vào kỹ năng đặt câu hỏi của bạn; phân tích các đối thủ cạnh tranh của bạn; lợi dụng những lời phản đối để tiến xa hơn; kiểm tra lại để biết ý kiến phản hồi của khách hàng; đừng nên thương lượng với khách hàng quá sớm; hãy xem việc kết thúc như một tiến trình; huy động sự hỗ trợ của tất cả các nguồn lực;...
44p
kimphuong1132
04-10-2023
5
4
Download
-
Phần 1 cuốn sách "Cẩm nang dành cho người bán hàng thành công" trình bày các nội dung chính sau đây: chào hàng; tạo ra một cuộc đối thoại; luôn ở trong tư thế chuẩn bị; mài dũa những kỹ năng quan trọng của bạn; mở đầu bằng sự quan tâm đối với khách hàng; có sự thông hiểu về khách hàng; sắp xếp tiến trình đặt câu hỏi với khách hàng; đề ra một chiến lược nêu câu hỏi cho khách hàng;...
42p
kimphuong1132
04-10-2023
6
5
Download
-
Bài viết Tác động của các kỹ năng bán hàng, hành vi định hướng khách hàng và bán hàng thích ứng đến hiệu suất bán hàng vai trò trung gian của chất lượng mối quan hệ đóng góp những hiểu biết hữu ích về tầm quan trọng của những yếu tố nghiên cứu đối với hiệu suất bán hàng và các hàm ý kinh doanh nhằm nâng cao hiệu suất bán hàng.
12p
viberkshire
09-08-2023
5
4
Download
-
Continued part 1, part 2 of ebook "Building great customer experiences" provides readers with contents including: people a key differentiator; the massive impact of leadership and culture on the customer experience; the customer experience is the embodiment of the brand; managing your customer experience, the Customer Experience Pyramid™; measuring your customer experience; targeting driving behaviours that impact your customer experience;...
126p
lytamnguyet
04-08-2023
3
3
Download
-
Part 1 of ebook "Building great customer experiences" provides readers with contents including: the customer experience tsunami; the physical customer experience; the emotional customer experience; the effect of organization, multi-channels and moments of contact on the customer experience; the implications of processes and systems on the customer experience;...
119p
lytamnguyet
04-08-2023
4
4
Download
-
Continued part 1, part 2 of ebook "Achieving excellence in guest service" provides readers with contents including: Chapter 7 - Guest service; Chapter 8 - Beverages; Chapter 9 - Giving that extra special service; Chapter 10 - "Top flight" luxury; Chapter 11 - Conclusion a happy guest is our product;...
145p
lytamnguyet
04-08-2023
4
4
Download
-
Part 1 of ebook "Achieving excellence in guest service" provides readers with contents including: Chapter 1 - The essence of service; Chapter 2 - Where do our guests come from; Chapter 3 - Etiquette and manners; Chapter 4 - Communication the basics; Chapter 5 - Communication putting the basics to work; Chapter 6 - What happens if things go wrong;...
127p
lytamnguyet
04-08-2023
5
4
Download
-
Ebook Visual Merchandising: Part 2 presents the following content: Retail Design and Circulation Plan; Merchandise Presentation; Dominance Factor in Merchandise Presentation; Visual Merchandising – Hands On; Quality and Process in Visual Merchandising;...Please refer to the documentation for more details.
123p
chankora
16-06-2023
2
2
Download
-
Ebook Visual Merchandising: Part 1 presents the following content: Introduction to Retail; World of Visual Merchandising; Image Mix; Store Exteriors and Interiors; The Basics of Visual Merchandising;Store Planning and Fixtures;...Please refer to the documentation for more details.
161p
chankora
16-06-2023
2
2
Download
-
Bài viết Kỹ năng chăm sóc khách hàng qua điện thoại của điện thoại viên trình bày các kỹ năng chăm sóc khách hàng của điện thoại viên; Kỹ năng dụng các phương tiện giao tiếp; Kỹ năng lắng nghe; Kỹ năng thuyết phục; Kỹ năng kiểm soát cảm xúc.
3p
vicaptainmarvel
21-04-2023
10
8
Download