Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Kinh Doanh Marketing » Quản trị kinh doanh
67 trang
289 lượt xem
122
0

Communicate Effectively

“Some things haven't changed: human nature and the need to interact effectively. To achieve excellence as a manager,interpersonal skills are essential.”Communication is an active process of information exchange between the speaker and the listener to achieve a certain purpose. Typically, communication through three states: 1. Exchange information, contact psychology 2. Mutual understanding, 3. Impact and influence each other.

Từ khoá:

minhlong

kind of communication

grammar english

Effectively

vocabulary english

skills learning english

study english

Share
/
67

Có thể bạn quan tâm

Organizing activities for primary students to effectively learn mathematical vocabulary

Organizing activities for primary students to effectively learn mathematical vocabulary

13 trang
An application of the task based approach in teaching English grammar for 8th grade at Phuc Dien Secondary School in Hanoi

An application of the task based approach in teaching English grammar for 8th grade at Phuc Dien Secondary School in Hanoi

10 trang
Using Google Forms as a tool to review and evaluate English grammar knowledge at Hong Bang International University

Using Google Forms as a tool to review and evaluate English grammar knowledge at Hong Bang International University

7 trang
Đề kiểm tra 1 tiết học kì 2 môn Tiếng Anh lớp 8 năm 2019-2020 có đáp án - Trường THCS Bình Khánh Đông - Tây

Đề kiểm tra 1 tiết học kì 2 môn Tiếng Anh lớp 8 năm 2019-2020 có đáp án - Trường THCS Bình Khánh Đông - Tây

9 trang
Summary of doctoral thesis: Researching change of sound velocity and complete sampling process to determine sound velocity in the seawater of Tonkin Gulf in Vietnam for exploit effectively of hydroacoustics equipment

Summary of doctoral thesis: Researching change of sound velocity and complete sampling process to determine sound velocity in the seawater of Tonkin Gulf in Vietnam for exploit effectively of hydroacoustics equipment

20 trang
Internationalization of SMEs; Evidence from Mexican Leather Footwear Industry

Internationalization of SMEs; Evidence from Mexican Leather Footwear Industry

8 trang
Integration between open records and target cost to effectively manage supply chain costs

Integration between open records and target cost to effectively manage supply chain costs

12 trang
Summary of Doctoral thesis: The impact of foreign direct investment (FDI) on macroeconomic fluctuations in Vietnam

Summary of Doctoral thesis: The impact of foreign direct investment (FDI) on macroeconomic fluctuations in Vietnam

0 trang
Master of Business Administration: Opportunities to manage big data efficiently and effectively

Master of Business Administration: Opportunities to manage big data efficiently and effectively

99 trang
Lecture Supervision in the hospitality industry: Applied human resources (Fifth edition): Chapter 12 - Jack E. Miller, John R. Walker, Karen Eich Drummond

Lecture Supervision in the hospitality industry: Applied human resources (Fifth edition): Chapter 12 - Jack E. Miller, John R. Walker, Karen Eich Drummond

19 trang
Ôn tập ngữ pháp học kỳ II môn Tiếng Anh 7 - (Review grammar - English 7 - Sencond semester)

Ôn tập ngữ pháp học kỳ II môn Tiếng Anh 7 - (Review grammar - English 7 - Sencond semester)

8 trang
Learning English effectively for beginners

Learning English effectively for beginners

4 trang
Determination of causative bacteria agent of hemorrhagic disease in mudskipper (Pseudapocryptes elongatus)

Determination of causative bacteria agent of hemorrhagic disease in mudskipper (Pseudapocryptes elongatus)

27 trang
Listening practice through dictation 4 - Word list

Listening practice through dictation 4 - Word list

9 trang
Easy pace learning grammar

Easy pace learning grammar

7 trang
Grammar practice test

Grammar practice test

2 trang
Grammar English 9 (HKII)

Grammar English 9 (HKII)

3 trang
Exercises sentence building

Exercises sentence building

11 trang
Using commas effectively

Using commas effectively

4 trang
Exercise - Future Mix

Exercise - Future Mix

1 trang

Tài liêu mới

Câu hỏi ôn thi Quản trị học

Câu hỏi ôn thi Quản trị học

55 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 7 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 7 - ThS. Dương Thiện Vũ

139 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 6 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 6 - ThS. Dương Thiện Vũ

25 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 5 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 5 - ThS. Dương Thiện Vũ

75 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 4 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 4 - ThS. Dương Thiện Vũ

52 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 3 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 3 - ThS. Dương Thiện Vũ

68 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 2 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 2 - ThS. Dương Thiện Vũ

51 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 1 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 1 - ThS. Dương Thiện Vũ

56 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 8 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 8 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

24 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 7 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 7 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

30 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 6 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 6 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

23 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 5 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 5 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

39 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 4 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 4 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

13 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 3 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 3 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

27 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 2 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 2 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

51 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015