
DANH MỤC CÁC CÔNG TRÌNH KHOA HỌC CỦA TÁC GIẢ
LIÊN QUAN ĐẾN LUẬN ÁN
TIẾNG ANH
1. Nguyen, T.B.N., Pham, T.T.H., &Le, H.T. (2021). The effect of accreditation on the
perception of leaders and lecturers about training quality. The Conference Proceedings
of 1st Hanoi Forum on pedagogical and educational sciences in 2021, University of
Education - Vietnam National University, Hanoi. ISBN:978-604-342-795-0.
2. Nguyen, T.B.N., Pham, T.T.H., &Le, H.T. (2022). Implementation of teaching quality
improvement based on AUN-QA- Lecturers survey. The Conference Proceedings of 2nd
Hanoi Forum on pedagogical and educational sciences, University of Education -
Vietnam National University, Hanoi. ISBN:978-604-342-795-0;
3. Truong, V.A., Nguyen, T.B.N & Nguyen, H.D.H. (2022). Building an internal quality
assurance model - One of the efficient administration solution of Hanoi University of
Science and Technology. The International Conference of School administration in the
trend of globalization and digital transformation, Hue University Publishing House. p.
53–68. NC/543-2022. ISBN 978-604-337-866-5.
4. Nguyen, T.B.N., Pham, T.T.H., Nguyen, T.D., &Le. H.T.(2023). Implementation of
student assessment based on AUN-QA- perpectives from lecturers. The Conference
Proceedings of 3rd Hanoi Forum on pedagogical and educational sciences. University of
Education - Vietnam National University, Hanoi. ISBN:978-604-000-000-0.
5. Nguyen, T.B.N.,&Le, H.T. (2024). Developing a toolkit to measure the impact of
programme assessment result on improving the teaching quality. International Journal
of Religion, Volume: 5, pp. 741 – 748 ISSN: 2633-352X, ISSN: 2633-3538, ijor.co.uk.
DOI: https://doi.org/10.61707/7zvcjt06.
TIẾNG VIỆT
1. Nguyễn Thị Bích Ngọc và Lê Huy Tùng (2020), Các hoạt động hỗ trợ đánh giá
ngoài theo bộ tiêu chuẩn AUN-QA kinh nghiệm từ trường Đại học Bách khoa Hà Nội,
hội nghị quốc tế VietAME, New trends in education assessment and quality
assurance, trường Đại học Giáo dục – Đại học Quốc Gia hà Nội, tr 647-662, ISBN:
978-604-315-125-1.
2. Nguyễn Thị Bích Ngọc, Tăng Thị Thùy, Lê Huy Tùng (2021). Kết quả đánh giá các
chương trình đào tạo theo tiêu chuẩn AUN-QA và các hoạt động cải tiến chất lượng
tại trường Đại học Bách Khoa Hà Nội, Hội thảo khoa học quốc gia, Viện Đảm bảo
Chất lượng, Đại học Quốc gia Hà Nội. ISBN: 978-604-342-693-9;
3. Phạm Thị Hoài Thu, Nguyễn Thị Bích Ngọc, Lê Huy Tùng (2022). Nâng cao chất
lượng dạy và học từ kết quả kiểm định chương trình đào tạo tại Trường Đại học Bách
khoa Hà Nội, Tạp chí Khoa học giáo dục Việt Nam, Tập 18, Số 06, năm 2022. Tr 43-
48, ISBN 2615 – 8957, DOI: https://doi.org/10.15625/2615-8957/12210608;
http://vnies.edu.vn/tin-tuc/thong-tin-tap-chi/18434/nang-cao-chat-luong-day-va-hoc-
tu-ket-qua-kiem-dinh-chuong-trinh-dao-tao-tai-truong-dai-hoc-bach-khoa-ha-noi
4. Phạm Thanh Huyền, Nguyễn Thị Bích Ngọc và Lê Huy Tùng (2022). Kiểm định chất
lượng giáo dục đại học ở Hoa Kỳ và một số đề xuất, Tạp chí Giáo dục, 22(10), Tr 54-
58, ISSN: 2354-0753;
https://tcgd.tapchigiaoduc.edu.vn/index.php/tapchi/article/download/432/214