Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Kinh Doanh Marketing » Marketing - Bán hàng
20 trang
69 lượt xem
5
0

The Practices and Functions of Customer Reference Marketing − Leveraging Customer References as Marketing Assets

This multiple-case study focuses on the practices and functions of customer reference marketing, and on the ways through which customer references can be deployed as marketing assets. The research is based on multiple-case-study methodology and the empirical findings were derived from an in-depth analysis of 38 semi-structured personal interviews with managers in four case companies operating in the fields of process and information technology. The findings show that industrial suppliers are able to leverage their customer references as marketing assets externally through various practices in order to (1) gain status-transfer effects from reputable customers, (2) signal passing a selection process and achieving an enhanced market position, (3)...

Từ khoá:

doiroimavanchuadc

organ donation

donors includes

direct reimbursement

Harnessing opportunities

Integrated approach

Cooperation at multiple levels

Share
/
20

Có thể bạn quan tâm

Báo cáo nghiên cứu nông nghiệp " An Integrated Approach to Strengthening Institutional Infrastructure for Environmental Risk Assessment, Monitoring & Remedial Action for Pesticide Residues "

Báo cáo nghiên cứu nông nghiệp " An Integrated Approach to Strengthening Institutional Infrastructure for Environmental Risk Assessment, Monitoring & Remedial Action for Pesticide Residues "

17 trang
Báo cáo y học: " Success of organ donation after out-of-hospital cardiac death and the barriers to its acceptance"

Báo cáo y học: " Success of organ donation after out-of-hospital cardiac death and the barriers to its acceptance"

2 trang
Báo cáo khoa học: " Organ donation after circulatory death: the forgotten donor"

Báo cáo khoa học: " Organ donation after circulatory death: the forgotten donor"

3 trang
Báo cáo khoa học: "Pro/con debate: In patients who are potential candidates for organ donation after cardiac death, starting medications and/or interventions for the sole purpose of making the organs more viable is an acceptable practice"

Báo cáo khoa học: "Pro/con debate: In patients who are potential candidates for organ donation after cardiac death, starting medications and/or interventions for the sole purpose of making the organs more viable is an acceptable practice"

4 trang
Báo cáo khoa học: "Clinical review: Moral assumptions and the process of organ donation in the intensive care unit"

Báo cáo khoa học: "Clinical review: Moral assumptions and the process of organ donation in the intensive care unit"

7 trang
Báo cáo y học: " Pro/con ethics debate: is nonheart-beating organ donation ethically acceptable"

Báo cáo y học: " Pro/con ethics debate: is nonheart-beating organ donation ethically acceptable"

4 trang
Báo cáo y học: " An integrated approach to diagnosis and management of severe haemoptysis in patients admitted to the intensive care unit: a case series from a referral centre"

Báo cáo y học: " An integrated approach to diagnosis and management of severe haemoptysis in patients admitted to the intensive care unit: a case series from a referral centre"

9 trang

Tài liêu mới

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 7: Bán hàng cá nhân và marketing trực tiếp

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 7: Bán hàng cá nhân và marketing trực tiếp

14 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 6: Quan hệ công chúng

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 6: Quan hệ công chúng

14 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 5: Khuyến mãi và khuyến mại

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 5: Khuyến mãi và khuyến mại

14 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 4: Quảng cáo

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 4: Quảng cáo

29 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 3: Thiết lập mục tiêu và ngân sách cho hoạt động truyền thông

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 3: Thiết lập mục tiêu và ngân sách cho hoạt động truyền thông

15 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 2: Quá trình truyền thông marketing

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 2: Quá trình truyền thông marketing

24 trang
Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 1: Tổng quan về truyền thông marketing tích hợp

Bài giảng Truyền thông marketing tích hợp - Chương 1: Tổng quan về truyền thông marketing tích hợp

20 trang
Câu hỏi ôn tập môn Hành vi khách hàng

Câu hỏi ôn tập môn Hành vi khách hàng

16 trang
Câu hỏi ôn tập Marketing dược

Câu hỏi ôn tập Marketing dược

12 trang
Câu hỏi ôn tập học phần Marketing

Câu hỏi ôn tập học phần Marketing

20 trang
Câu hỏi ôn tập môn Nguyên lý marketing

Câu hỏi ôn tập môn Nguyên lý marketing

47 trang
Câu hỏi ôn tập môn Chiến lược marketing

Câu hỏi ôn tập môn Chiến lược marketing

12 trang
Câu hỏi ôn tập môn Marketing

Câu hỏi ôn tập môn Marketing

8 trang
Câu hỏi ôn tập môn Marketing căn bản

Câu hỏi ôn tập môn Marketing căn bản

8 trang
Câu hỏi ôn tập Nguyên lý marketing

Câu hỏi ôn tập Nguyên lý marketing

43 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015