Upload
Nâng cấp VIP
Trang chủ » Kinh Doanh Marketing » Quản trị kinh doanh
5 trang
168 lượt xem
14
0

Standard & Poor's - General Criteria For S&p U.s. Index Membership(PDF)

One of the most frequent questions we get at Standard & Poor’s is, “What are the criteria for being added to an S&P Index?” First and foremost, S&P Indices are not rules-based; all changes are fully discretionary and are determined by the Index Committee based upon public information. Companies may not apply for inclusion. The Standard & Poor’s Index Committee examines five main criteria when looking for Index candidates: trading analysis, liquidity, ownership, fundamental analysis, market capitalization, and sector representation. Explaining these five items may give investors a better understanding of the Index management process....

Từ khoá:

batrinh

finance

bank

accouting

trading analysis

market

Share
/
5

Có thể bạn quan tâm

Appellations with 妈 and 娘 and Cultural Teaching Strategies: Taking the Chinese-Majored Freshmen in Ho Chi Minh City University of Economics and Finance as an Example

Appellations with 妈 and 娘 and Cultural Teaching Strategies: Taking the Chinese-Majored Freshmen in Ho Chi Minh City University of Economics and Finance as an Example

11 trang
Harnessing the power of Big Data: Transforming market prediction and supply chain optimization

Harnessing the power of Big Data: Transforming market prediction and supply chain optimization

13 trang
Bài thuyết trình Ứng dụng khai thác dữ liệu (Data Mining and Application): Market Basket Analysis Based on RFM Analysis

Bài thuyết trình Ứng dụng khai thác dữ liệu (Data Mining and Application): Market Basket Analysis Based on RFM Analysis

54 trang
Halal market of Muslims and Halal branding issues in Vietnam

Halal market of Muslims and Halal branding issues in Vietnam

6 trang
Predicting customer churn in banking with EKI's algorithms for adapting Vietnamese market

Predicting customer churn in banking with EKI's algorithms for adapting Vietnamese market

10 trang
Authenticating the origin of Pakchoi using metal content in the edible parts of Pakchoi at Hanoi market, Vietnam

Authenticating the origin of Pakchoi using metal content in the edible parts of Pakchoi at Hanoi market, Vietnam

7 trang
Đề thi kết thúc học phần học kì 1 môn Kinh tế học năm 2021-2022

Đề thi kết thúc học phần học kì 1 môn Kinh tế học năm 2021-2022

3 trang
Đề thi kết thúc học phần học kì 1 môn Anh văn chuyên ngành Tài chính 2 năm 2021-2022

Đề thi kết thúc học phần học kì 1 môn Anh văn chuyên ngành Tài chính 2 năm 2021-2022

16 trang
Factors affecting career choices of students in private high schools in Ho Chi Minh city

Factors affecting career choices of students in private high schools in Ho Chi Minh city

14 trang
Global bank linkages and foreign direct investment

Global bank linkages and foreign direct investment

12 trang
Influence of channel communication on purchasing sustainable fashion in the Vietnamese market

Influence of channel communication on purchasing sustainable fashion in the Vietnamese market

11 trang
A comparative empirical analysis of Miller and Modigliani’s Dividend Irrelevance Theory in Vietnam and Singapore

A comparative empirical analysis of Miller and Modigliani’s Dividend Irrelevance Theory in Vietnam and Singapore

11 trang
An SFG analysis of modality in English journal articles on finance

An SFG analysis of modality in English journal articles on finance

4 trang
Vai trò trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp (CSR) trong mối quan hệ giữa tiếp thị vì mục đích xã hội và ý định mua lại của khách hàng: Mega market Việt Nam

Vai trò trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp (CSR) trong mối quan hệ giữa tiếp thị vì mục đích xã hội và ý định mua lại của khách hàng: Mega market Việt Nam

20 trang
Luận văn Thạc sĩ Tài chính Ngân hàng: Hiệu quả hoạt động kinh doanh ngoại tệ tại Ngân hàng Industrial and Commercial Bank of China Limited - Chi nhánh Hà Nội

Luận văn Thạc sĩ Tài chính Ngân hàng: Hiệu quả hoạt động kinh doanh ngoại tệ tại Ngân hàng Industrial and Commercial Bank of China Limited - Chi nhánh Hà Nội

132 trang
Promoting the export of Vietnamese rice to Indonesia

Promoting the export of Vietnamese rice to Indonesia

6 trang
Determinants of corporate bond market size: Evidence from Asian countries and implications for Vietnam

Determinants of corporate bond market size: Evidence from Asian countries and implications for Vietnam

9 trang
Policy proposed for renewal energy market in Vietnam based on EPM model

Policy proposed for renewal energy market in Vietnam based on EPM model

9 trang
The impact of geopolitical risk on the stock market and stock bubbles in Vietnam: A mediation model

The impact of geopolitical risk on the stock market and stock bubbles in Vietnam: A mediation model

16 trang
Green bank regulation and global bank complexity: An international study

Green bank regulation and global bank complexity: An international study

16 trang

Tài liêu mới

Câu hỏi ôn thi Quản trị học

Câu hỏi ôn thi Quản trị học

55 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 7 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 7 - ThS. Dương Thiện Vũ

139 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 6 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 6 - ThS. Dương Thiện Vũ

25 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 5 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 5 - ThS. Dương Thiện Vũ

75 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 4 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 4 - ThS. Dương Thiện Vũ

52 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 3 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 3 - ThS. Dương Thiện Vũ

68 trang
Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 2 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị Quan hệ khách hàng: Chương 2 - ThS. Dương Thiện Vũ

51 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 1 - ThS. Dương Thiện Vũ

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 1 - ThS. Dương Thiện Vũ

56 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 8 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 8 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

24 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 7 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 7 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

30 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 6 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 6 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

23 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 5 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 5 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

39 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 4 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 4 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

13 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 3 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 3 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

27 trang
Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 2 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

Bài giảng Quản trị quan hệ khách hàng: Chương 2 - Trường ĐH Công nghệ Sài Gòn

51 trang

AI tóm tắt

- Giúp bạn nắm bắt nội dung tài liệu nhanh chóng!

Giới thiệu tài liệu

Đối tượng sử dụng

Từ khoá chính

Nội dung tóm tắt

Giới thiệu

Về chúng tôi

Việc làm

Quảng cáo

Liên hệ

Chính sách

Thoả thuận sử dụng

Chính sách bảo mật

Chính sách hoàn tiền

DMCA

Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng

Đăng ký tài khoản VIP

Zalo/Tel:

093 303 0098

Email:

support@tailieu.vn

Phương thức thanh toán

Layer 1

Theo dõi chúng tôi

Facebook

Youtube

TikTok

Chịu trách nhiệm nội dung: Nguyễn Công Hà. ©2025 Công ty TNHH Tài Liệu trực tuyến Vi Na.
Địa chỉ: 54A Nơ Trang Long, P. Bình Thạnh, TP.HCM - Điện thoại: 0283 5102 888 - Email: info@tailieu.vn
Giấy phép Mạng Xã Hội số: 670/GP-BTTTT cấp ngày 30/11/2015