intTypePromotion=1
zunia.vn Tuyển sinh 2024 dành cho Gen-Z zunia.vn zunia.vn
ADSENSE

Ebook Value chain marketing: A marketing strategy to overcome immediate customer innovation resistance – Part 2

Chia sẻ: Giang Mạc Viễn | Ngày: | Loại File: PDF | Số trang:125

4
lượt xem
1
download
 
  Download Vui lòng tải xuống để xem tài liệu đầy đủ

Part 2 of ebook "Value chain marketing: A marketing strategy to overcome immediate customer innovation resistance" provides readers with contents including: Part IV - Computational modeling; Part V - Integrating findings; Appendix A – Details, pilot study; Appendix B – Details, case study; Appendix C – Details, agent-based simulation study;...

Chủ đề:
Lưu

Nội dung Text: Ebook Value chain marketing: A marketing strategy to overcome immediate customer innovation resistance – Part 2

ADSENSE

CÓ THỂ BẠN MUỐN DOWNLOAD

 

Đồng bộ tài khoản
2=>2