Thư viện PR - Truyền thông
-
Trên cơ sở tổng quan các nghiên cứu có liên quan, bài viết đã đề xuất mô hình nghiên cứu các yếu tố tác động của truyền thông marketing điện tử của các cơ sở giáo dục đại học đến quyết định đăng ký học của người học tiềm năng.
21p gaupanda016 01-03-2024 4 2 Download
-
Nghiên cứu này nhằm khám phá và khẳng định các yếu tố tác động đến nhận thức và hành vi tránh né quảng cáo trong môi trường mạng xã hội Facebook. Dữ liệu được thu thập từ 250 khách hàng đang sinh sống và làm việc tại khu vực TPHCM.
13p vimarillynhewson 02-01-2024 2 2 Download
-
Bài viết "Áp dụng hệ thống Google Adwords (Google Ads) vào hoạt động quảng cáo của Shopee" nghiên cứu cách thức hoạt động của công cụ Google Ads của Shopee giúp thúc đẩy bán hàng, tiếp cận người mua hàng, thúc đẩy lưu lượng truy cập và chuyển đổi, mở rộng kênh thu hút khách hàng, nắm bắt nhu cầu tìm kiếm và tăng doanh số bán hàng. Mời các bạn cùng tham khảo!
4p modungvanthu 13-12-2023 1 1 Download
-
Ebook "Theory and metatheory in international relations: Concepts and contending accounts" uses three controversial contemporary American foreign policy problems to introduce students to the 'new debates' in international relations, in which the criticisms of constructivism, interpretivism, and postmodernism are presented against traditional positivist concepts of social science.
234p tuongnhuoclan 28-11-2023 2 2 Download
-
Continued part 1, part 2 of ebook "Show me the money: Writing business and economics stories for mass communication" provides readers with contents including: private and small companies; nonprofit organizations; business in the courthouse; bankruptcy court; writing about real estate; state and federal regulatory agencies; finding information on the internet;...
218p tuongnhuoclan 27-11-2023 1 1 Download
-
Part 1 of ebook "Show me the money: Writing business and economics stories for mass communication" provides readers with contents including: why business reporting is important; building a foundation; the economy and business; the basics of company financial reporting; writing company news; mergers and acquisitions; wall street and ipos; the executive suite;...
234p tuongnhuoclan 27-11-2023 2 1 Download
-
Continued part 1, part 2 of ebook "Advertising account planning: A practical guide" provides readers with contents including: Chapter 7 - Brand positioning; Chapter 8 - The creative brief; Chapter 9 - Media and account planning; Chapter 10 - Measuring success; Chapter 11 - Business-to-business case study; Chapter 12 - Packaged-goods case study; Chapter 13 - Retail case study;...
85p tuongnhuoclan 27-11-2023 4 3 Download
-
Part 1 of ebook "Advertising account planning: A practical guide" provides readers with contents including: Chapter 1 - What is account planning; Chapter 2 - Situation analysis; Chapter 3 - Understanding the customer; Chapter 4 - Defining the target market; Chapter 5 - Defining the benefit; Chapter 6 - Brand personality;...
84p tuongnhuoclan 27-11-2023 3 3 Download
-
Continued part 1, part 2 of ebook "Fundamentals of digital communication" provides readers with contents including: Chapter 6 - Information-theoretic limits and their computation; Chapter 7 - Channel coding; Chapter 8 - Wireless communication; Appendix A - Probability, random variables, and random processes; Appendix B - The Chernoff bound;...
249p mocthanhdao0210 19-11-2023 3 2 Download
-
Part 1 of ebook "Fundamentals of digital communication" provides readers with contents including: Chapter 1 - Introduction; Chapter 2 - Modulation; Chapter 3 - Demodulation; Chapter 4 - Synchronization and noncoherent communication; Chapter 5 - Channel equalization;...
269p mocthanhdao0210 19-11-2023 3 2 Download